tirsdag den 16. april 2013

Taylor Swift læbestifter og secondhand sko





Sko fra genbrug, neglelakker fra Essie, læbestift fra Lancome og sløjfen er hjemmelavet

Hej skønne mennesker!
Her på det seneste har jeg været ret dårlig til at blogge, og det undskylder jeg mange gange for! Jeg tror helt jeg har glemt at lave noget her i lockouten (lyder lidt sjovt, men sådan er det altså). 
Helt ærligt har jeg ikke taget sådan en stor holdning til problemet, og det er heller ikke noget jeg har lyst til at spekulere over. Jeg skal op i sjette klasse efter sommerferien og der bliver det meget svære, så jeg har valgt at lave lidt matematik på nettet. Hvis der er et fag I har svært ved synes jeg helt klart I skulle finde en side hvor I kan øve jer. Hvis vi bare laver ingenting bliver det rigtig svært at starte i skole igen. 
Anyway - hen til mine billeder! Det første billede tog jeg her for et par dage siden, efter min far kom hjem fra Belgien. Han havde de her mega flotte sneakers med, som jeg allerede har gået rigtig meget med. 
Nedenunder ses et billede af en dreng malet som en tiger. Det tog jeg for flere uger siden! Jeg arrangere altid en af mine bedste veninders (Lulu) lillesøsters fødselsdag med hende, og hun har så en lillebror og en lillesøster. Jeg elsker at tage billeder af Elmo som er hendes mindste søskende. Han er rigtig cute, og så har han lært og sige så mange sjove ting!
Vi lærte ham at sige 'Louis Tomlinson' og 'Gangnam Style' for en uge siden, og det er simpelthen så sjovt at høre på. Fik lige et fedt billede af ham - heldige mig ;-)
Jeg går ikke med læbestift selvom der er et billede af én. Sommetider går jeg bare i Taylor Swift mode, hvilket betyder jeg klipper pandehår (har fået nyt hår - YAY!) og hopper i mit Taylor Swift outfit + tager en rød læbestift på. 
Neglelakkerne er fra Essie og kan blandt andet købes I Matas. Jeg synes den grønne og metallic passer rigtig godt sammen - just saying ;-)
Det sidste billede er af en sløjfe som Lulu faktisk har lavet til mig. I kan ikke forestille jer hvor begejstret jeg blev! Den er rigtig sød og har lige den perfekte farve. Jeg går rigtig meget med den, så det er bare ærgerligt jeg ikke kan vise den frem i skolen. 
Hvis I undre jer over tallet på min hånd, er det altså fordi jeg tæller ned til One Direction koncerten i Maj! (mega spændt. duh!)

Nå, det blev til et langt indlæg fra mig, huh? Jeg skal være sammen med Viola i morgen, så vi kommer sikkert til at opdatere jer en masse i morgen. Juhu!

- Edith

Ingen kommentarer:

Send en kommentar